Потреба:
Налагодити синхронну роботу співробітників та змога контролювати процес укладання угод. Також компанії White Story було необхідно вирішити проблему доступу співробітників до інформації про кількість товару на складі компанії.
Рішення:
В першу чергу наші фахівці створили для клієнта портал Бітрікс24, налагодили логіку роботи, робочий час, запросили на портал співробітників, згідно з побажаннями клієнта. Потім була налаштована структура компанії, створені необхідні підрозділи, а також виконані наступні роботи:
- Підключення електронної пошти
- Налаштування CRM-системи
- Імпортування бази даних клієнтів в Бітрікс24
- Налаштування СМС-розсилки
- Підключення телефонії
- Налаштування відкритих ліній
- Навчання співробітників компанії, щодо користування Бітрікс24
Результат:
Налаштована під потреби клієнта CRM-система Бітрікс24 дала саме той результат, якого очікував клієнт: будь-яка інформація про клієнтів та замовлення стала доступною менеджерам компанії. Окрім того, керівництву компанії стало зручно за допомогою інструменту «Завдання» та «Звіти» контролювати зайнятість менеджерів та розподіляти кількість замовлень рівномірно між ними. Робота в «Групах» посприяла швидкості ведення переговорів та укладання угод. Окрім того, для всіх співробітників постійно доступна вся актуальна інформація про кількість товару на складі.