Потреби
У даній компанії виникли проблеми з веденням клієнта на всіх етапах продажу. Відсутність єдиної бази клієнтів, а також алгоритму ведення клієнта по воронці продажів негативно відбивалося на об'ємах продажу. Маленьким був відсоток людей, котрі повторно купили одяг у магазині. Таким чином, компанія не могла побудувати імідж довіри серед своїх клієнтів.
Для вирішення проблеми компанія вибрала Аuspex для установки коробкового рішення Бітрікс24, а також для налаштування бізнес-процесу.
Рішення
Компанія Аuspex в рамках даного проекту зробила наступні роботи:- Встановлення коробки на сервер
- Налаштування серверної частини
- Запрошення співробітників на портал
- Створення структури компанії
- Налаштування CRM (статуси для сутностей і тд)
- Підключення лендінгів
- Встановлення ПЗ для телефонії
- Налаштування безпеки для роботи телефонії з Бітрікс24
- Бриф і проектування бізнес-процесу по налаштуванню онлайн-продажів
Результат
Наша компанія зробила для клієнта бізнес-процес по веденню угоди продажу товару онлайн, суть якого лежить в наступному: компанія з сайту отримує замовлення, потім вони можуть контролювати весь процес по оформленню замовлення: оплату, доставку товару. Внаслідок цього, менеджери знали, як далі вести клієнта і відсоток допродажів та повторних продажів виріс в 1,5 рази.Налагоджена CRM-система дозволила краще організувати роботу співробітників і підвищити їх ефективність на 30%, а також збільшити об'єм продажу на 50%.