Потреба
З метою покращення діяльності компанії, керівництвом було прийнято рішення встановити CRM систему. Керівник компанії, звернувся в компанію Auspex як до кваліфікованих фахівців і №1 в Україні з впровадження CRM Бітрікс24. Після консультації було прийнято рішення оновити інтернет-магазин, який був зроблений на платформі Бітрікс24.Рішення
1. Встановлення хмарної версії Бітрікс24 (створення порталу);2. Запрошення працівників;
3. Оформлення структури компанії;
4. Налаштування CRM-системи:
- Налаштування прав доступу
- Налаштування валюти
- Налаштування податків
- Налаштування лідів, контактів, компанії
- Налаштування угод і рахунків
- Налаштування статусів і джерел
- Створення додаткових полів для сутностей
- Налаштування друкованих форм
- Додані CRM-форми і віджет на сайт
- Підключення поштових сервісів
- Підключення IP-телефонії
- Налаштування відкритих ліній
- Смс та емейл розсилка
5. Інтеграція Бітрікс24 з 1С і «Бітрікс: управління сайтом»;
6. Написання модуля по синхронізації курсів валют на Бітрікс24;
7. Проведено навчання персоналу.
Крім того, були виконані доопрацювання для покращення сайту замовника:
1. Інтеграція 1С та «Бітрікс: управління сайтом»;
2. Оновлення «Бітрікс: управління сайтом» до останньої версії;
3. Виправлення багів, які виникли в результаті поновлення;
4. Доопрацювання інтерфейсу сайту (додано кілька нових кнопок, опис, коментарі).
Результат
Спеціально для «Білого Ірбіса» був написаний окремий модуль по синхронізації курсів валют, щоб працівникам було зручно працювати в будь-якій валюті. Підключення відкритих ліній дозволило збирати заявки від клієнтів не тільки з сайту, але і з усіх соцмереж, що значно спростило обробку потенційних клієнтів. Тепер співробітники компанії точно знають звідки до них прийшов клієнт і завдяки цьому, можуть планувати покращення своєї рекламної стратегії.
Підключення IP-телефонії дозволило компанії покращити сервіс обслуговування і завжди вчасно відповідати на всі запити клієнтів. Крім того, була проведена інтеграція старої бази клієнтів з бази 1С в Бітрікс24, що забезпечило швидкість в роботі і збереження всієї інформації, яка була в компанії раніше.
Для клієнта було оновлено платформу сайту інтернет-магазину. Додані нові поля опису товарів, що дозволило краще представити товари в магазині, а також додана можливість залишати коментарі про продукцію. Це значно підвищило довіру клієнтів до продукції «Білого Ірбіса» і збільшило конверсію на сайті.
Відгук
Денис Камбалин (директор)Ми звернулися в компанію Auspex, після невдалого досвіду взаємодії з іншою компанією. Ми вже знали, які переваги може дати Бітрікс24 і дуже хотіли встановити саме цю CRM-систему. Ми боялися, що Auspex так само не виправдає наших сподівань, але ми даремно хвилювалися. Нам зробили все швидко і саме так як ми хотіли. Великий плюс у тому, що нам окремо дописали кілька додаткових модулів спеціально під наш бізнес. Я був настільки задоволений результатами, що замовив оновлення мого сайту в цій компанії.