Потреба:
Як почалась співпраця з компанією Auspex
Розуміючи проблему, керівництво центру почало шукати рішення. Після ознайомлення з різними варіантами покращення своєї діяльності, їх вибір впав на CRM-систему. Менеджери компанії Auspex порадили встановити хмарну версію CRM-системи Бітрікс24 для вирішення їх проблем.
Рішення:
- Встановлення хмарної версії CRM-системи Бітрікс24
- Налаштування CRM
- Налаштування етапів угод
- Створення нових полів спеціально під паломницький центр
- Підключення ІР-телефонії
- Допомога з підключенням CMC- розсилки
- Налаштування бізнес-процесів
Результат:
Після налаштування системи консультантам паломницького центру стало значно простіше працювати з клієнтами.
Спеціально під діяльність центру було створено декілька додаткових полів в CRM, щоб працівники не відчували жодних труднощів в роботі. Консультантам дуже зручно працювати з картками клієнтів в CRM, де відразу видно всю інформацію про людину. Зараз вони почали активно використовувати контакти потенційних клієнтів, які цікавились, проте, в результаті, не придбали туру. Тепер охоплення аудиторії, зацікавленої в поїздках збільшився в 5 разів. В цьому менеджерам допомагає ІР-телефонія, що дозволяє робити записи розмов та відразу вносити їх в систему.