Компанія 2Mac постійно розвиває клієнтську базу, тому основне завдання, яке перед нами поставила компанія - це інструмент для ефективного ведення та зберігання клієнтської бази, щоб не загубити клієнта та виконати всі замовлення вчасно.
Потреба:
Оптимізувати процес роботи з клієнтами з метою розширення клієнтської бази та ринку збутуРоботи, що були виконані компанією Auspex:
Після аналізу роботи та внутрішніх робочих процесів компанії, фахівці Auspex допомогли підібрати для компанії найбільш оптимальний продукт Бітрікс24, а також провели наступні налаштування:- Запрошення співробітників на портал, розподіл ролей між ними та налаштування прав доступу
- Налаштування CRM-системи (налаштування довідників CRM, інтеграція з поштою, налаштування поштових шаблонів, налаштування фільтрів для швидкого пошуку та аналітичних звітів)
- Підключення IP-телефонії
- Імпортування баз даних
- Підключення відкритих ліній
- Налаштування віджетів
- Проведення навчальних вебінарів для співробітників
Окрім цього, був розроблений бізнес-процес по веденню угоди по ремонту. Суть бізнес-процесу полягає в тому, що процес сервісу від моменту звернення клієнта в компанію, до моменту завершення ремонту (або іншого результату) ведеться автоматично з виставленням відповідних завдань і нагадувань відповідному менеджеру і з періодичним повідомленням клієнту через SMS про процес ремонту і його тривалість.