Потреба:
Для компанії фотокераміка важливий кожен клієнт, тому необхідно забезпечити високу якість послуг, що їх надає компанія, з урахування всіх побажань клієнтів. Також керівництво компанії прагнуло максимально спростити процес ведення переговорів для своїх менеджерів, щоб вони були зосередженні лише на угоді і не відволікались на сторонні проблеми, такі як ведення документації, пошук потрібної інформації, уточнення у клієнта потрібних деталей.
Як почалась співпраця з компанією:
Шукаючи розв'язання цих проблем, керівництво компанії Фотокераміка обрало з поміж багатьох компаній, що займаються впровадженням CRM-системи Бітрікс24, компанію Auspex. Позитивні відгуки численних клієнтів та велика кількість успішно реалізованих проектів підтвердили компетентність співробітників Auspex та їх професіоналізм.Роботи, виконані компанією Auspex:
Після консультації з клієнтом та аналізу всіх потреб бізнесу, було підібрано необхідний функціонал Бітрікс24 та проведені наступні роботи:
- Запрошення співробітників на портал
- Налаштування структури компанії
- Підключення та налаштування поштових сервісів
- Налаштування джерел надходження клієнтів
- Підключення сайту
- Підключення та налаштування ІР-телефонії
- Інтеграція з ІС
- Встановлення та налаштування модулю смс-розсилки
- Проведення навчальних вебінарів для співробітників компанії.
Виставляється статус ліда та проводиться презентація товарів та послуг, після чого присвоюється результат ведення переговорів: позитивний або негативний. При позитивному результаті створюється угода і виставляється «успішний» статус ліда. Якщо клієнт відмовляється від товару або послуги, йому присвоюється статус «неякісний лід». При позитивному результаті визначаються час наступного контакту з клієнтом, відбувається домовленість про постачання, укладається угода, а ліду присвоюється статус «успішний лід».