Потреба
Керівництво вирішило встановити CRM систему, для того щоб автоматизувати процес надходження лідів та збільшити прибутки компанії. Компанія Brand Media вибрала хмарний сервіс CRM Бітрікс24.Рішення
Компанія Аuspex в рамках даного проекту зробила наступні роботи:- Створений і налаштований корпоративний портал
- Налаштування CRM
- Налаштування структури компанії
- Налаштування воронок продажів
- Налаштування рахунків
- Налаштування копіювання даних в угоду
- Створення бізнес-процесів
Результат
У компанії всі працівники активно працюють з електронною поштою, тому ми створили єдину централізовану поштову скриньку на всіх користувачів і особисті поштові скриньки з доменом компанії. Була налаштована логіка роботи по підрозділах в компанії, налаштовані форми оплати замовлень і друковані форми рахунків, а також створені воронки продажів і налаштована аналітика. Завдяки вдалій аналітиці та налаштування воронок продажів, вже через кілька тижнів збільшилися продажі компанії на 7%. Через місяць продажі зросли на 15% і далі продовжують рости.Відгук
Інна Тарасюк (директор)«Я не очікувала такої швидкий результат від CRM системи, але вона дійсно принесла користь моєму бізнесу. Моя команда навчилася ефективно використовувати воронки продажів і тепер я бачу скільки клієнтів звертається до нас за послугами, скільки з них щось купує і як з ними працюють мої менеджери. Наші продажі почали рости вгору і все це завдяки Бітрікс24. »