Український бізнес активно використовує інстументи інтернет-маркетингу, але нажаль не всі
Маркетингове агентство Promodo опублікувало дослідження, присвячене інтернет-маркетингу в Україні. Дослідження відповідає на ряд питань, якими переймаються бізнеси, складаючи маркетингову стратегію в інтернеті: які інструменти краще всього використовувати і яка їхня ефективність, з якою метою можна досягати і як їх вимірювати, які бюджети у конкурентів на онлайн і кому доручають ведення рекламних кампаній.
Серед найпопулярніших інструментів інтернет-маркетингу:
- Ведення корпоративної сторінки в соціальних мережах (89%);
- Пошукова оптимізація (77%);
- Контекстна реклама (75%)
Також ці інструменти відзначають як самі окупаються.
Серед соціальних мереж, які використовуються для реклами, популярністю користуються Facebook (92,6%), Вконтакте (55%) і Instagram (50%). Практично всі компанії (93,5%) створюють свій контент. Найпопулярніші способи - статті (74%) і відео (40%). Серед нестандартних методів інтернет-маркетингу популярністю користується управління репутацією, прайс-агрегатори / торгові майданчики.

Хто веде рекламу?
60% українських компаній ведуть рекламу самостійно40% віддають перевагу рекламним агенствам
Який інструмент інтернет-маркетинга є найокупнішим?
- Пошукова оптимізація сайту (24.3%)
- Контекстна реклама в пошуку (22.4%)
- Email-marketing (15.4%)
- Інші інструменти (14.5%)
- Таргетована реклама в соціальних мережах (13.6%)
- Ведення групи у соціальних мережах (6.5%)

Всім маркетинг!