Важливість моніторингу дзвінків є основною вимогою call-центрів до ІР телефонії – детальна статистика викликів дозволяє коригувати маркетингову політику компанії
IP-телефонія в «Бітрікс24»
Використовуйте всі можливості інтернет-телефонії для розвитку вашого бізнесу і підвищення продажів.- Телефонуйте і приймайте дзвінки через «Бітрікс24»
- Підвищуйте продажі
- Відрізняйтеся від конкурентів
- Автоматизуйте роботу
- Контролюйте дзвінки співробітників
- Економте на обладнанні та дзвінках
Багато компаній, що використовують в роботі сall-центри, контролюють своїх співробітників і досліджують купівельну поведінку, використовуючи деталізовані звіти про дзвінки. Всі дзвінки фіксуються та записуються розмови, немає жодного втраченого контакту. Такі фірми роблять вибір на користь ІР телефонії через легкість моніторингу та збору статистики дзвінків. Одним з головних достоїнств хмарних АТС є гнучність, що дозволяє миттєво підключити нові номери в разі розширення компанії

Збільшення продажів
Як хмарна АТС в «Бітрікс24» допоможе підвищити продажі? Дуже просто - це найважливіший інструмент у формуванні ваших відносин з клієнтами. Вони запам'ятають вашу компанію, повернуться до вас і будуть вас рекомендувати. Уявіть:- Клієнт дзвонить у вашу компанію і чує ваше власне голосове привітання, дізнається вашу мелодію.
- Він потрапляє відразу на свого менеджера, не чекаючи кілька хвилин, поки його переключать.
- Менеджер не перепитує клієнта, хто він і що замовляв - вся інформація вже є.
- Коли дзвонить новий клієнт, менеджер відразу додає його в CRM.
- Навіть пропущений дзвінок фіксується в CRM і стає вашою «зачіпкою», потенційним покупцем.
- У звітах дзвінків керівник бачить, як працює кожен менеджер і весь відділ продажів в цілому.
- Запис дзвінків допомагає з'ясувати, як менеджери спілкуються з клієнтами, і визначити кращі сценарії продажу.
Все це можливо з телефонією через інтернет в «Бітрікс24».