Зростання продажів - це болюче місце всіх власників бізнесу.
Чудеса в цій області трапляються рідко, частіше це - результат клопіткої і дуже тонкої роботи. Звичайно, дещо залежить і від специфіки товару, але в цілому список інструментів для продажу і просування товару постійний.
Пропонуємо його вашій увазі:
1. Сайт
2. Розширення асортименту
3. Додаткові продажі (з цим товаром зазвичай купують) (пакети vip normal minimum)
4. Товар-локомотив
5. Яндекс Дірект (а / б тестування, ключові слова, бюджет, чистка слів через метрику, метод золотошукача 1000 ключових слів)
6. Google Adwords (а / б тестування, ключові слова, бюджет, чистка слів через метрику, метод золотошукача 1000 ключових слів)
7. Таргетована реклама. (Фейсбук, VK)
8. Проведення розпродажів
9. Посадкова сторінка (landing page)
10. Бізнес-сторінка в Фейсбуці
11. Купівля оголошень в групах в Фейсбуці
12. Купівля реклами в бізнес-сторінках в Фейсбуці з вашою ЦА
13. Конкурси в Фейсбуці
14. Instagramm
15. LinkedIn
16. Холодні дзвінки
17. Email-розсилка (генерація бази, емейл-маркетинг, ланцюжок торкань)
18. Купонатор
19. Клієнтські агрегатори (напр. Яндекс.Маркет)
20. CTA (торенти, великі сайти)
21. CPA (тизерні мережі)
22. Сегментація по потоку \ майданчикам
23. а \ б тестування (фони, заголовки, всіх елементів)
24. а \ б тест цін
25. Різні акції (1 + 1 = 3, Шофер дедлайн заклик, 2 = $ 1)
26. Генерація бази з лотереї
27. Партнерські програми
28. Партнерство зі співробітництва
29. Зниження собівартості
30. Додати опт \ роздріб
31. Франшиза
32. Відкриття представництва
33. Стаття в журналі або газеті
34. Тендери
35. Продажі зі сцени \ презентації \ виставки
36. Продаж через вебінар
37. Дилери, агентські продажу, ріелтори.
38. Багатокрокові продажі
39. Промоутери
40. Скрипти для менеджерів з продажу
41. SEO-оптимізація
42. Програма лояльності - подарункова карта кожного клієнта
43. Система мотивації співробітників (бонуси за певні показники)
44. Завести канал на YouTube
45. Реклама на YouTube
46. Товар в кредит
47. Продзвін старих клієнтів
48. Рекомендації від старих клієнтів
49. Участь у виставці
50. Ведення воронки продажів і контроль ефекту від кожної дії
51. Запуск Buzzbox (сервіс вірусних рекомендацій)
52. Рекламний блок в журналі або газеті
53. ТВ реклама - ролик
54. ТВ реклама - рядок, що біжить
55. Реклама на радіо
56. Виступ на радіо - формат експерта
57. Написання книги
58. Електронні дошки оголошень (напр. ОЛХ)
59. Реклама на екранах в ТЦ, кафе, маршрутках
60. Роздача тестових версій продукту - пробники
61. Рекламні банери на порталах
62. Розміщення форми підписки на своєму сайті
63. Виступ на конференції
64. Використання партнерських флаєрів для суміжній цільової аудиторії
65. Виготовлення безкоштовного тематичного інфопродукта для отримання контактів клієнтів
Як бачимо способів знайти своїх клієнтів є дуже багато. Головне тестувати кожний канал маркетингу, визначати ті, що найбільше підходять під ваш продукт та продавати. Всім успіху!