- Готові – наперед встановлені групи, які не потрібно налаштовувати. Наприклад, "клієнти без угод" або "всі ліди та клієнти ".
- Динамічні - в цих сегментах кількість клієнтів змінюється з часом за якоїсь умови. Наприклад, "хто купив минулого місяця", "хто зв'язався з нами телефоном" і. т.д.
- Статичні – список контактів, який не змінюється з часом.
Як створити сегмент
Робота з сегментами ведеться на сторінці CRM-маркетинг - Сегменти. Натисніть кнопку Створити сегмент:
У формі створення сегмента потрібно обрати за допомогою фільтра потрібних лідів та клієнтів (клієнти включають контакти та компанії). Після застосування, система покаже скільки контактів підходить під цю умову.
До речі: небажані контакти можна занести в чорний список на сторінці CRM-маркетинг - Чорний список. За цими адресами розсилка проводитися не буде.

Зверніть увагу! можна використовувати для вибірки призначені для користувача поля. Це відкриває великі можливості - наприклад, створіть поле для зберігання улюбленого кольору клієнта та відправляйте любителям жовтого спеціальну знижку на вашу нову жовту сукню :)
Створюйте сегменти, спробуйте нові варіанти та розкрийте можливості CRM-маркетингу на повну!