CRM допомагає вибудувати відносини з клієнтами та ефективно ними керувати.
Не існує єдиного правильного способу спілкування з клієнтами - це залежить від специфіки бізнесу, цілей та можливостей компанії.
Класичний режим
В цьому випадку всі потенційні "зачіпки" потрапляють в Бітркс24 як ліди.
Для отримання нових лідів можна скористатись відкритими лінії, телефонією, CRM-формами, поштовими розсилками та іншим. Чим більше лідів - тим більше продажів!
Якщо після першого спілкування людина виявила інтерес - його сміливо можна переводити в категорію клієнтів.
Цей процес називається конвертацією ліда. Перетворюйте ліда в клієнта, а краще - в угоду!
Далі – процес роботи з угодою. Фіксуйте угоду, відстежуйте оплату, проводьте через бухгалтерію і банк, підраховуйте прибуток.
Процес продажу у класичному режимі займає чимало часу і вимагає ресурсів. Як же бути маленькій сімейній пекарні або компанії без відділу продажів?
Режим без лідів
У цьому режимі не потрібно працювати з лідами. Будь-який запит, дзвінок або лист відразу стануть клієнтами - тобто контактом або компанією. Одночасно з клієнтом Бітрікс24 автоматично створить угоду.
Якщо Ви володієте невеликою компанією то будь-яка заявка або повідомлення у соціальній мережі означають інтерес і бажання купити Ваш продукт.
Режим без лідів набагато простіший, проте працювати з контактами все одно необхідно, адже клієнт може передумати, відмовитися від покупки, у нього можуть змінитися обставини.
Тому, важливо зміцнювати відносини і домагатися повторних або регулярних продажів.
Бітрікс24 пропонує цікаві можливості для підвищення лояльності і повторних продажів - регулярні угоди, розсилки через CRM-маркетинг, автоматичні привітання з Днем народження та багато іншого.