Управління поштовими шаблонами знаходиться на сторінці CRM > Налаштування > Робота з поштою > Поштові шаблони.
Як створити шаблон?
Для створення шаблона натисніть на кнопку Додати поштовий шаблон:
Розглянемо доступні для заповнення поля:
-
Доступний всім – якщо вкажите цю опцію, то даний шаблон зможуть використовувати всі користувачі, інакше - шаблон буде доступний тільки вам. Опція доступна тільки адміністратору Бітрікс24.
-
Активний – для того, щоб шаблон можна було використовувати, відзначте це поле, інакше він не з'явиться в списку вибору шаблонів при відправленні листів.
-
Назва – назва шаблона в списку шаблонів.
-
Прив'язка – оберіть сутність (Лід, Угода, Контакт, Компанія, Рахунок, Пропозиція або без прив'язки до сутності), для якої можна буде використовувати шаблон.
-
Від кого – адреса електронної пошти, яка буде вказана у якості відправника..
-
Тема – вкажіть тему листа.
У темі та у самому тілі листа можна додавати поля обраної суті, які бажаєте вставити у шаблон, а також можна прикріпити файл:
Також в шаблонах можна використовувати і html-форматування. Для цього переключіться в режим html-форматування і відредагуйте шаблон під ваш стиль:
Переключившись назад у візуальний редактор, відразу ж побачите, як буде виглядати ваш html-код:
Як написати лист по створеному шаблону?
Перейдіть на детальну сторінку тієї суті, з якої хочете відправити лист, натисніть в таймлайні на кнопку Лист:
Відкриється форма створення листа, в цій формі в полі Шаблон будуть доступні створені поштові шаблони:
Вибравши шаблон, в полі змісту листа автоматично вставляться заповнені поля даної суті:
Далі можна доповнити лист потрібною інформацією та відправити.