Як увімкнути
У налаштуваннях відкритих ліній потрібно увімкнути галочку Відправляти запит оцінки якості обслуговування, після чого ви зможете (при необхідності) налаштувати текстові формулювання.
Оцінка якості у Бітрікс24 має два види:
- Перший - графічний, для каналів - Онлайн-чат, Бітрікс24.Нетворк:

2. Другий - текстовий, для зовнішніх конекторів - Viber, Telegram, Facebook:

Після того як клієнт оцінить, оператору прийде зворотний зв'язок - повідомлення:

Де дивитись оцінки
Оцінки за роботу можна подивитися в статистиці, там же доступний фільтр і вивантаження оцінок в MS Excel:
Оцінка якості обслуговування керівником
Керівники також можуть давати свою оцінку спілкуванню з клієнтом своїх підлеглих. Наприклад, ви можете відфільтрувати всі негативні оцінки клієнтів, без оцінки керівника, і прийняти певні рішення.
Оцінити розмову в даний момент можна в 3 місцях :
- У самій таблиці детальної статистики відкритих ліній:

2. У інтерфейсі історії:

3. У вікні чату:

Як і в оцінці клієнта, оператору прийде зворотний зв'язок у вигляді повідомлення:

Сподіваємося, що оцінка якості обслуговування в Відкритих лініях Бітрікс24 дозволить вам налагодити зворотний зв'язок з клієнтом, враховувати побажання й аналізувати отримані відомості для поліпшення роботи компанії.