Як це працює?
Колтрекінг відстежує шлях клієнта за допомогою телефонних номерів. Кожен номер прив'язується до окремого рекламному каналу або клієнта.
Це ділить колтрекінг на два види:
- Статичний - за кожним рекламним джерелом закріплюється свій номер. Наприклад, на банері - один номер телефону, в рекламі на ТБ - інший.
Клієнт дзвонить по першому номеру - і ми точно знаємо, що банер на сайті приніс нам нового клієнта.
- Динамічний - у цьому випадку кожен відвідувач сайту бачить унікальний номер телефону. Система виробляє таку підміну автоматично.
Такий спосіб підходить тільки для онлайн-реклами.
Бітрікс24 використовує статичний колтрекінг - він ідеально підходить для малого і середнього бізнесу та вимагає значно менших вкладень. До того ж, на відміну від динамічного колтрекінгу, статичний спосіб дозволяє вибрати номера і вручну призначити їх рекламним джерелам.
Для колтрекінгу використовуються орендовані номери.
Розподілення номерів за джерелами
Для коректної роботи потрібно присвоїти кожному рекламному джерелу свій номер.
Для прикладу, перейдемо в розділ Наскрізна аналітика і виберемо канал Колтрекінг.
Наприклад, прив'яжемо один з номерів до джерела Instagram.
Тепер розмістимо цей номер в профілі Instagram (Редагування сторінки > Спосіб зв'язку > Телефон). Коли клієнти звернуться за даним номером, то це відобразиться в полі Шлях клієнта в CRM.
Шлях клієнта - це історія всіх дій користувача.
Наприклад, людина побачила рекламу в Instagram, потім перейшла за посиланням на сайт, де побачила номер телефону і зателефонувала за ним. Менеджер обговорив деталі і додав в CRM нову угоду.
За допомогою наскрізної аналітики ви можете отримати такий шлях клієнта - від першої дії і до фінальної покупки.