Що таке голосове меню
Голосове меню (IVR) - це система попередньо записаних голосових повідомлень, що виконує функцію маршрутизації телефонних дзвінків за допомогою команд тонального набору телефону клієнта.
Можливості голосового меню Бітрікс24.IVR
Клієнт телефонує в компанію та чує інформаційне оголошення. Якщо потрібна участь оператора або інші дії, то за допомогою голосового меню та тональних команд з телефону клієнта можна:
- Направити в чергу операторів або на конкретного оператора
- Перенаправити на зовнішній телефонний номер
- Ввести додатковий номер співробітника
- Залишити голосове повідомлення
- Повторити запис поточного меню
- Вийти з голосового меню, та далі дзвінок буде оброблятися згідно з основними налаштуваннями номера.
- Перейти в додаткове меню.
Як налаштувати Бітрікс24.IVR
Увага! Для роботи Бітрікс24.IVR необхідно попередньо налаштувати роботу телефонії Бітрікс24.
Налаштування голосового меню Бітрікс24.IVR знаходяться на сторінці Телефонія > Ще > Голосове меню.
У списку наявних налаштувань голосового меню можна змінити або створити нове:
Тут зазначаються Джерело голосового меню – текст або заздалегідь записаний аудіофайл.
Текстовий варіант проговорюється роботом, тому в ньому доступний вибір голосу оголошення, мови та вимови.
Вимоги до аудіофайлу: mp3, не більше 2 Мб, моно.
А також налаштовуються дії на кнопки. Клієнт буде натискати на своєму телефоні кнопки та виконувати дії, які були задані в налаштуваннях меню.
Текст який вимовляється може бути автоматично переведений на обрану мову, але для більш точного розуміння тексту клієнтом, краще, щоб текст який вимовляється був написаний на тій мові, на якій необхідно його вимовляти.
Групи операторів
Якщо в голосовому меню використовується перенаправлення дзвінків в чергу операторів, то потрібно ще налаштувати Групи операторів. Це можна зробити на сторінці Телефонія > Ще > Групи.
У списку наявних налаштувань груп операторів можна змінити або створити нову групу:
Тут зазначаються відповідальні співробітники, які будуть відповідати на вхідні дзвінки з даного номеру. Можна задати спосіб розподілу дзвінка та кількість гудків, через яку дзвінок буде автоматично перенаправлений на наступного в черзі.
Таким чином, за допомогою голосового меню в телефонії ваші клієнти зможуть отримати важливу інформацію, обрати необхідну дію самостійно, що допоможе розвантажити операторів компанії.