+38 032 242-80-01
+38 044 492-20-10
+38 067 242-03-62
+38 050 242-00-60
+38 057 728-48-00
Замовити дзвінок
Львів, вул. Антоновича 102В
Войти
Компанія Auspex
Компанія
  • Про компанію
  • Наші сертифікати
  • Відгуки
  • Вакансії
Продукти
  • Бітрікс24
  • Бітрікс: Управління сайтом
  • Готові рішення
    • Інтернет-магазини
    • Корпоративні сайти
Послуги
  • Впроваджуємо
    • CRM Бітрікс24
  • Проводимо аудит
    • Аудит CRM-системи
  • Інтеграція з ІС
    • Налаштовуємо інтеграцію та обмін даними з 1С
  • Розробляємо
    • Корпоративні сайти
    • Інтернет-магазини
  • Адміністрування сайтів та серверів
    • Адмініструємо сайти та сервери
Навчальні курси
Проекти
  • CRM Бітрікс24
Новини
  • Блог
Партнерство
Додатки
Контакти
Ще
    Компанія Auspex
    Компанія
    • Про компанію
    • Наші сертифікати
    • Відгуки
    • Вакансії
    Продукти
    • Бітрікс24
    • Бітрікс: Управління сайтом
    • Готові рішення
      • Інтернет-магазини
      • Корпоративні сайти
    Послуги
    • Впроваджуємо
      • CRM Бітрікс24
    • Проводимо аудит
      • Аудит CRM-системи
    • Інтеграція з ІС
      • Налаштовуємо інтеграцію та обмін даними з 1С
    • Розробляємо
      • Корпоративні сайти
      • Інтернет-магазини
    • Адміністрування сайтів та серверів
      • Адмініструємо сайти та сервери
    Навчальні курси
    Проекти
    • CRM Бітрікс24
    Новини
    • Блог
    Партнерство
    Додатки
    Контакти
    Ще
      Онлайн-консультант: сценарії використання
      0
      • Компанія
        • Назад
        • Компанія
        • Про компанію
        • Наші сертифікати
        • Відгуки
        • Вакансії
      • Продукти
        • Назад
        • Продукти
        • Бітрікс24
        • Бітрікс: Управління сайтом
        • Готові рішення
          • Назад
          • Готові рішення
          • Інтернет-магазини
          • Корпоративні сайти
      • Послуги
        • Назад
        • Послуги
        • Впроваджуємо
          • Назад
          • Впроваджуємо
          • CRM Бітрікс24
        • Проводимо аудит
          • Назад
          • Проводимо аудит
          • Аудит CRM-системи
        • Інтеграція з ІС
          • Назад
          • Інтеграція з ІС
          • Налаштовуємо інтеграцію та обмін даними з 1С
        • Розробляємо
          • Назад
          • Розробляємо
          • Корпоративні сайти
          • Інтернет-магазини
        • Адміністрування сайтів та серверів
          • Назад
          • Адміністрування сайтів та серверів
          • Адмініструємо сайти та сервери
      • Навчальні курси
      • Проекти
        • Назад
        • Проекти
        • CRM Бітрікс24
      • Новини
        • Назад
        • Новини
        • Блог
      • Партнерство
      • Додатки
      • Контакти
      • Личный кабинет
      • Корзина0
      • +38 032 242-80-01
        • Назад
        • Обратная связь
        • +38 032 242-80-01
        • +38 044 492-20-10
        • +38 067 242-03-62
        • +38 050 242-00-60
        • +38 057 728-48-00
        • Замовити дзвінок
      Будьте на связи
      Львів, вул. Антоновича 102В
      info@auspex.company
      • Facebook
      • Twitter
      • Instagram
      • Telegram
      • YouTube
      • Google Plus

      Онлайн-консультант: сценарії використання

      • Головна
      • Блог
      • Онлайн-консультант: сценарії використання
      4 вересня 2017 11:28
      // Електронна комерція
      Онлайн-консультант: сценарії використання
      Онлайн-чат всіх дратує. Але кількість успішних кейсів в продажах, які виросли після підключення віджета, збільшується мало не кожен день
      Розповідаємо про те, як використовувати чати, щоб вони залучали, а не відлякували клієнтів.
      Навіщо підключати віджет онлайн-консультанта? Найпоширеніша відповідь на це питання - щоб підвищити конверсію і збільшити продажі.
      Так позиціонують цей інструмент більшість розробників, цим же керуються підприємці. Дійсно, грамотно налаштований чат з професійними операторами здатний збільшити кількість лідів на 20-30%.
      Однак онлайн-консультант може використовуватися для інших, не менш важливих цілей:
      • підвищення рівня сервісу і лояльності аудиторії;
      • відстеження джерел трафіку;
      • збір інформації про цільову аудиторію - хто вони, звідки, по якому запиту перейшли на сайт;
      • аналіз потреб і заперечень - діалоги з онлайн-консультантами допоможуть виявити приховані болі, тригери і бар'єри, які перешкоджають покупці;
      • ідеї для контент-плану - на основі питань користувачів можна створювати матеріали, які приведуть додатковий трафік;
      • вдосконалення функціональності і юзабіліті ресурсу - питання користувачів допоможуть знайти слабкі сторони, які для власників неочевидні.
      «Чат приносить користь бізнесу, тільки якщо він правильно налаштований, а на вашому боці сидять грамотні і підготовлені консультанти. Інакше віджет виявляється малоефективний, в гіршому випадку - вбиватиме конверсію.»
      Щоб онлайн-чат допомагав отримувати ліди і формувати лояльну аудиторію, потрібно тонко і детально налаштувати сервіс:
      • простежити, щоб віджет гармонійно вписувався в загальний дизайн і був схожий на звичний чат;
      • зробити появу вікна ненав'язливою і неагресивною;
      • прописати сценарії типових діалогів;
      • найняти і навчити операторів - грамотність, ідеальне знання продуктів і умов;
      • в ідеалі - інтегрувати з CRM і налаштувати збір статистики.
      Як краще використовувати можливості онлайн-чату в конкретному бізнесі - вирішувати вам. Ми ж поговоримо про принципи взаємодії з потенційними клієнтами, які допоможуть залучити їх в воронку продажів і підштовхнути до потрібної дії.

      Готуємося до бесіди

      Стандартні фрази на кшталт «Доброго дня! Чи можу я вам чимось допомогти?» Працюють не так ефективно, як хотілося б. Базові настройки, коли на всіх сторінках спливають одні і ті ж повідомлення за одним і тим же сценарієм - теж. Благо, сучасні сервіси дозволяють гнучко налаштувати відображення вікна чату для різних відвідувачів.
      Щоб скористатися наявними можливостями віджета по максимуму, варто:
      1. Налаштувати активні запрошення. Скромна кнопка з написом «Ми готові відповісти на ваші питання» в кутку екрану - найменш дратуюча модель онлайн-консультанта. Однак вона не така ефективна. Це не означає, що потрібно насідати на відвідувача і наполягати на спілкуванні кожну секунду. Використовувати активні запрошення варто так, щоб вони привертали увагу, але не дратували. Золота середина. Самі розробники сервісів рекомендують такі настройки:
      • час на сторінці - 10 сек .;
      • час на сайті - 20 сек .;
      • час між активними запрошеннями - 60 сек .;
      • час з моменту закриття вікна - 300 сек.
      Для різних сайтів ці параметри можуть відрізнятися. Потрібно виходити з даних аналітики - відстежувати поведінку відвідувачів, час, який вони проводять на сторінці, куди переходять і т. д.

      2. Скласти окремі вітальні повідомлення для різних сторінок і користувачів. При підключенні активних запрошень більшість сервісів передбачає десятки різних умов: сторінка, на яку зайшов користувач, місто, джерело трафіку і багато іншого. Аж до конкретного пошукового запиту. Ця інформація дозволяє скласти персоніфіковане повідомлення і запропонувати потенційному клієнту те, що йому потрібно.

      3. Включити оффлайн-форму. Підтримка 24/7 - це добре і корисно, але не завжди актуально і доцільно. Оплачувати цілодобову роботу операторів може бути невигідно. Варто налаштувати форму з пропозицією поставити запитання і отримати відповідь - як тільки оператори будуть в мережі.

      4. Заповнити профілі операторів реальними фотографіями та іменами. Людям подобається спілкуватися з людьми. А ще їм набридли картинки з позитивними, успішними, але абсолютно нереальними персонажами. Усміхнена дівчина, яку клієнт бачив в чатах на десяти попередніх сайтах, буде швидше відштовхувати, ніж налаштовувати на спілкування.

      5. Пробувати різні варіанти налаштувань і аналізувати результати. Без тестування підвищити ефективність майже неможливо. У деяких сервісах є функціонал для A / B-тестування.

      main.png
      Приклад №1: сайт косметики
      Дівчина зайшла на сайт інтернет-магазину косметики за запитом «засоби для волосся, що січеться». На сторінці представлений весь товар, який може вирішити її проблему. Через 20 секунд спливає активне запрошення:
      - Вітаю! Вибираєте маску або шампунь для волосся, що січеться? Рекомендуємо звернути увагу на серію Gliss Kur «Екстремальне відновлення». На цьому тижні знижка 20%. Якщо виникнуть запитання, буду рада допомогти.

      Таке запрошення може відправлятися автоматично, а оператор підключиться, коли відвідувач напише повідомлення. Інший варіант - консультант відправляє вітання вручну. Тоді його можна персоніфікувати, звернувшись по імені. У деяких сервісах разом з іншою інформацією про відвідувача відображаються посилання на профілі в соцмережах.
      Приклад №2: логістика
      Відвідувач зайшов на сайт транспортно-логістичної компанії за запитом «контейнерні перевезення з Китаю в Україну» і вивчає сторінку з описом маршрутів і типами контейнерів. Щоб привернути увагу потенційного клієнта і вивести його на діалог, можна поставити запитання про майбутню поставку:
      - Вітаю! Який вантаж ви плануєте везти? Можу допомогти з вибором маршруту.
      Якщо відвідувач відповість, значить він зацікавлений в доставці. Якщо ні, можливо він зайшов «просто подивитися», прицінитися на майбутнє і т. д.
      «Не варто просити залишити контактні дані в першому ж повідомленні, тим більше робити це обов'язковою умовою для отримання відповіді на питання. Такий натиск відлякує. Людина може зовсім закрити сторінку. Мета активного запрошення - вивести на розмову. Отримати адресу або номер телефону можна при подальшому спілкуванні.»
      Робота з лідами: кваліфікація і просування на наступний етап воронки
      Одне з головних завдань онлайн-консультанта - залучення лідів. Однак не варто з цього починати і відправляти активне запрошення з вимогою залишити свій контакт кожному, хто зайшов на сайт.

      Замість цього краще продумати сценарій діалогу, в фіналі якого відвідувач сам захоче залишити контакти. Хороший спосіб досягти цього - запропонувати потенційному клієнтові щось цінне в обмін на email або номер телефону. Це може бути безкоштовна консультація, корисні статті та книги, персональна знижка або обіцянка повідомити, коли товар, що цікавить з'явиться в наявності. Сценарії взаємодії в B2C і B2B нішах розрізняються.

      Підхід залежить від характеристик ЦА, параметрів, якими керуються відвідувачі при виборі і завдань онлайн-консультанта. У разі В2С це може бути прямий продаж, для В2В - отримання контактів.

      У B2C нішах з коротким циклом продажу завдання оператора чату - довести відвідувача до кошика і оформлення замовлення. Крім того, оператор може збільшувати суму чека, пропонуючи більш дорогий продукт або додаткові товари.
      Бітрікс24 пропонує онлайн-чат, і це безкоштовно
      Щоб створити свій онлайн-чат, користуючись Бітрікс24, досить пару кліків. Причому не потрібно навіть мати власний сайт, під онлайн-чат створюється окрема публічна сторінка. Щоб повісити на сайт онлайн-консультанта, то достатньо скопіювати готовий код і віджет з'явиться на сайті.

      Онлайн-чат працює через Відкриті лінії Бітрікс24. Повідомлення потрапляють в Відкриту лінію і розподіляється між менеджерами в порядку черги. Швидкість відповіді помітно зростає.

      Більш того, звернення клієнта автоматично фіксується в CRM - створюється окремий лід. Якщо ніхто з менеджерів не відповів, система сама відправить пропозицію клієнту залишити свої контакти, щоб з ним зв'язалися пізніше. До віджету можна підключати зворотний дзвінок і CRM форми.
      Приклад №3: сервіс по доставці суші
      Покупець переглядає розділ меню з ролами. На екрані спливає вікно чату з активним запрошенням:

      - Вітаю! Вибираєте роли з вугром або лососем? У нас сьогодні знижка 10% на «Філадельфію».
      - Так, спасибі, якраз її і планую замовити, вибираю ще одну порцію.
      - Вважаєте за краще холодні або гарячі роли?
      - Гарячі.
      - У нас сьогодні знижка 15% на сет № 7 – 260 грн. замість 300 грн. У нього якраз входить «Філадельфія» і два сорти гарячих ролів - з вугром і лососем. <Посилання> Вам підійде?
      - Так, спасибі, зараз оформлю замовлення.
      - Рада була допомогти. Смачного. Будуть ще питання - звертайтеся.
      - Дякуємо.

      Оператор допоміг покупцеві зробити вибір і підштовхнув до покупки більш дорогого товару, збільшивши суму чека. Щоб працювати з цим клієнтом далі і зробити його постійним, потрібні контакти. Їх маркетолог отримає вже з форми замовлення. У цій ситуації кваліфікація ліда не має такого значення, як у випадку з довгими продажами. Відвідувач зайшов на сайт і оформив замовлення, відразу ж перемістившись на дно воронки.

      У більш складних B2C нішах, на зразок установки пластикових вікон, завдання консультанта - отримати цільового ліда або відразу довести його до наступного кроку - наприклад, безкоштовного виїзду замірника.
      Приклад №4: пластикові вікна
      Відвідувач переглядає сторінку з цінами на пластикові вікна для панельних будинків. З'являється віконце онлайн-чату:

      - Вітаю! Чи плануєте міняти вікна у всій квартирі?
      - Ні, тільки одна кімната, там щілини з'явилися, дме сильно. Решта поки почекають.
      - Підкажіть, як я можу до вас звертатися?
      - Олег.
      - Олег, яке вікно вас цікавить - двокамерне або трьохкамерне?
      - Трьохкамерне, але у нас трохи нестандартні розміри.
      - Олег, коли плануєте змінювати вікно?
      - У найближчі 2 тижні.
      - Залиште свій номер, я передам його замірнику. Він домовиться з вами про зустріч, приїде, безкоштовно заміряє і розрахує точну вартість.
      - Дякую, але я поки розглядаю різні варіанти. Якщо що, напишу.
      - Олег, у нас в найближчі дні починається акція. Знижки якраз на той тип вікон, який ви розглядаєте. При установці одного, друге - за 50%. Вам це цікаво?
      - Так.
      - Напишіть свою пошту, і я повідомлю, коли почнеться акція.
      - ****@gmail.com
      - Дякуємо. З'являться питання, звертайтеся, буду радий допомогти.

      Ідеальним результатом цього діалогу стало б закриття клієнта на зустріч з тим, хто заміряє. Однак лід виявився недостатньо «гарячий». Олег ще не готовий до покупки. Тоді оператор проінформував його про акцію і попросив залишити адресу електронкою, пообіцявши повідомити, коли з'являться знижки.

      В B2B сегменті зі складними продажами мети онлайн-консультанта можуть бути різними - отримати контакти ЛПР, домовитися про дзвінок або зустріч, дізнатися пошту для відправки прайсу або корисної для клієнта інформації.
      Приклад №5: Лендінги під ключ
      Відвідувач зайшов на сайт веб-студії за запитом «Лендінги під ключ». На сторінці з інформацією про послугу спливає активне запрошення:

      - Вітаю! Вам потрібен Лендінг під трафік з контекстної або таргетированої реклами?
      - Вітаю. Ще не визначився, ось дивлюся, що ви пропонуєте.
      - А який продукт плануєте продавати?
      - Юридичні послуги - банкрутство фізичних осіб. Для цього підійде Лендінг? Або краще інші варіанти розглянути?
      - Цілком підійде. Наші маркетологи допоможуть проаналізувати попит, конкурентів, підберуть джерела трафіку і оптимізують рекламну кампанію. Вам це цікаво?
      - Скільки коштує?
      - Вартість розраховується індивідуально, від 3000 грн. Залиште свій номер, наш менеджер зв'яжеться з вами, проконсультує і розрахує точну суму.
      - Так я хотів би поки сам розібратися, що саме мені потрібно. Дякую.
      - У нас є добірка матеріалів про продажі через Лендінги. Там просто і доступно написано про те, як працювати з цим інструментом. Вислати вам на пошту разом з комерційною пропозицією?
      - Так, не відмовлюся - ****@gmail.com

      Результатом цього діалогу повинна була стати домовленість про консультацію менеджера. Однак клієнт був до цього не готовий. Тоді оператор запропонував йому цінну інформацію - навчальні статті на потрібну йому тему - в обмін на адресу.
      Тепер маркетолог зможе запустити розсилку, яка обережно підігріє інтерес, сформує потребу і доведе ліда до продажу.

      Вихід зі складних ситуацій: неадекватні клієнти і тролі
      Ми розглянули приклади, коли відвідувач охоче йде на контакт, відповідає на питання і веде себе адекватно. Так буває не завжди. На практиці частина користувачів ні в яку не хоче залишати контактні дані. Вони так і не стають лідами, відсіваються, не переходять на наступний етап воронки. Також зустрічаються відвідувачі, які ведуть себе дивно, хамлять або провокують оператора. Однак консультант і тут повинен тримати марку.
      Проблемні відвідувачі діляться на кілька типів:
      • незадоволені - в цілому по справі, хоч і грубувато, критикують;
      • позитивні тролі - нехай і не по темі, але цілком доброзичливо жартують над оператором;
      • відверто неадекватні і агресивні користувачі;
      • злі тролі - своїми повідомленнями спеціально виводять консультанта з себе, нариваються на відповідний негатив.
      З першими двома категоріями можна будувати діалог. З запереченнями потрібно працювати так само, як при телефонних продажах і особистих зустрічах - можна прямо використовувати сценарії, розроблені для продавців в офлайні.

      Позитивним тролям краще відповідати в їхньому стилі - з добрим жартом і усмішкою. Це розташує відвідувача до себе і, можливо, одного разу перетворить в цільового ліда - він же для чогось прийшов на сайт.

      Найважчі для оператора - останні два типи. Якщо людина приймає все близько до серця, вони можуть надовго зіпсувати настрій і домогтися свого - отримати у відповідь гнівну одповідь. Такого ні в якому разі не можна допускати.

      Консультант - обличчя компанії. Грубі відповіді можуть негативно відбитися на репутації фірми. Навіть якщо співрозмовник спочатку поводився неадекватно, агресивна реакція виглядає непрофесійно.
      Зустрівши в чаті злобного троля або відвертого неадеквата, варто спробувати налагодити діалог - ввічливо попросити змінити манеру спілкування і задати питання по справі.

      Якщо відвідувач продовжує хамити, можна стримано попрощатися і перестати реагувати на випади. На крайній випадок у багатьох програмах є функція блокування. Користувач більше не побачить вікно чату.


      Розглянемо ситуацію на прикладі діалогу з грубуватим, але не безнадійним клієнтом. Відвідувач зайшов на сайт банку, і вивчає розділ кредитів. На екрані спливає віконце чату

      - Вітаю! Ви хочете взяти кредит під конкретну покупку?
      - А тобі що до того?
      - Я можу допомогти вам підібрати підходящий варіант - з мінімальною переплатою і щомісячним платежем, який вас влаштує.
      - Знаю я як ви допомагаєте, аби здерти побільше.
      - У нас прозора система нарахування відсотків. Ми зацікавлені в тому, щоб ви без проблем і прострочень виплатили кредит. Тому я запропоную вам той варіант, який буде відповідати вашій цілі і рівню доходів.
      - Ти запропонуєш то, за що тобі заплатять більше. Я вже якось сам.
      - Ви хочете не переплачувати?
      - Звичайно. Є щось під 0%?
      - Таких пропозицій у нас немає. Але є кілька варіантів з пільговими ставками. Розкажіть, будь ласка, про мету кредиту і вашої ситуації, щоб я змогла вам їх запропонувати. Ставки - від 15%. Чи можемо поговорити по телефону, так буде швидше.
      - Ну давай подивимося. 8 (***) *** - ** - **
      - Спасибі, зараз зв'яжемося з вами.

      Показавши вигоду, можна переконати скептично налаштованих клієнтів. Головне м'яко і спокійно вести розмову за сценарієм, не відповідати на грубість і провокації. В ідеалі, складаючи скрипти і базу знань для операторів, потрібно врахувати всі можливі заперечення і накидати список аргументів, які допоможуть їх подолати. З такою шпаргалкою консультант з більшою ймовірністю зможе не тільки відпрацювати негатив, а й перетворити скептично налаштованого відвідувача в лояльного ліда.

      toppic-1 (1).png
      Підведемо підсумки
      • Онлайн-чати приносять бізнесу лідів, інформацію про ЦА та ідеї для публікацій. Однак користуватися цим інструментом треба з розумом.
      • Часті наполегливі заклики задати питання і некомпетентні оператори швидше зашкодять, ніж принесуть прибуток.
      • Дані про користувача разом з настройками потрібно використовувати, щоб звертатися до потенційного клієнта персоналізовано і пропонувати те, що йому цікаво.
      • Варто написати скрипти виходячи з продукту, аудиторії і фінальної мети онлайн-консультанта.
      • Оператори повинні першокласно розбиратися в товарах, послугах і умовах, а також вміти користуватися базою знань з відповідями на типові питання.
      • Не варто забувати про проблемних клієнтів. Потрібно продумати сценарії взаємодії з тролями, неадекватами і незадоволеними, а також алгоритм виходу з діалогу - про всяк випадок.
      Першоджерело

      Поділитися
      Назад до списку
      • Коментарі
      Загрузка коментарів...
      Категории
      • Бізнес-поради7
      • Додатки від компанії Auspex2
      • Електронна комерція4
      • Збільшення продажів3
      • Керування проектами2
      • Новинки у Бітрікс2432
      Это интересно
      • Аспро: Оптимус - швидкий інтернет-магазин для будь-яких товарів
        Аспро: Оптимус - швидкий інтернет-магазин для будь-яких товарів
        22 червня 2017
      • Якою повинна бути система резервного копіювання?
        Якою повинна бути система резервного копіювання?
        22 червня 2017
      • Як перевірити, чи готовий ваш сайт до запуску
        Як перевірити, чи готовий ваш сайт до запуску
        8 травня 2017
      Хмара тегів
      CRM Бітрікс24
      Підпишись на нашу розсилку та  отримуй корисну інформацію!
      Компанія
      Про компанію
      Наші сертифікати
      Відгуки
      Вакансії
      Продукти
      Бітрікс24
      Бітрікс: Управління сайтом
      Готові рішення
      Послуги
      Впроваджуємо
      Проводимо аудит
      Інтеграція з ІС
      Розробляємо
      Адміністрування сайтів та серверів
      Наші контакти


      +З8 (032) 242-80-01
      info@auspex.company
      Львів, вул. Антоновича 102В
      © 2023 Всі права захищені.
      Версия для печати
      Ми у соціальних мережах
      • Facebook
      • Twitter
      • Instagram
      • Telegram
      • YouTube
      • Google Plus
      • linkedin
      0

      Корзина

      Ваша корзина пуста

      Исправить это просто: выберите в каталоге интересующий товар и нажмите кнопку «В корзину»
      В каталог