Головна перевага нового рішення - воно оптимізовано для швидкого завантаження і високої конверсії. Сайт на основі «Аспро: Оптимус» підтримує роботу з каталогом з кількістю торгівельних пропозицій (SKU) понад 100 на товар.
Чому це важливо? Чим вища швидкість, тим вищі продажі. Кожна зайва секунда завантаження - це мінус 7% в конверсії. Якщо ви - Amazon.com, це обійдеться вам в 1,6 мільйона доларів на рік. Це прибуток, який ви не отримали.
Сайти з високою швидкістю завантаження знаходяться вище в пошуковій видачі Яндекса і Google. А чим вища позиція, тим більше органічного трафіку є у інтернет-магазину.
А ще швидкість впливає:
-
На глибину перегляду. Чим швидше завантажується сайт, тим більше сторінок переглядають користувачі і вища ймовірність продажу.
-
На імідж інтернет-магазину. 66% покупців кажуть, що швидкість завантаження впливає на їх враження про компанію.
-
На ефективність реклами. Відвідувач котрий приходить з реклами, не чекає завантаження сторінки і залишає інтернет-магазин. Показник відмов зростає, бюджети витрачаються даремно.
А ось що говорить статистика:
-
75% йдуть на сайти конкурентів через повільну швидкість завантаження сайту
-
47% користувачів очікують, що сайт завантажиться за 2 секунди
-
40% залишають інтернет-магазин, якщо сторінка не завантажилася за 3 секунди
-
88% користувачів не повертаються на сайт, якщо він не завантажився за 5 секунд.
За рахунок чого забезпечується швидке завантаження інтернет-магазину на основі нашого рішення:
-
Технології Аспро: оптимізована сторінка списку товарів, картка товару і компонент «Раніше ви дивилися»
-
Технологія "Бітрікс: Управління сайтом" 16.5 «Автокомпозит», завдяки якій відгук сайту відбувається в 100 разів швидше
-
Технологія AJAX - для миттєвого завантаження результатів фільтрації.
А ще «Аспро: Оптимус» оптимізований для високої конверсії. Це означає, що кожен елемент інтернет-магазину працює на збільшення продажів - від каталогу до кнопки «Поділитися в соціальних мережах» на картці товару!
Зручна навігація
Продумана структура сайту і каталог у вигляді бічного лівого меню для швидкого доступу до всіх розділів.

Стильний дизайн і розширені налаштування оформлення
Схеми і власні кольори, можливість змінювати колір фону і меню, типи відображення корзини, торгівельних пропозицій і розумного фільтра. Вперше в «Аспро: Оптимус» ви можете змінювати фон сайту і задавати свій для різних розділів!

Розширені маркетингові можливості
Нове рішення підтримує функцію «Бітрікс24: Подарунки». Тепер клієнт зможе вибрати подарунок зі списку при оформленні замовлення. Стандартні інструменти - акції, знижки, банери, перехресні продажі, стікери-інформатори і noname-стікер зі своєю унікальною назвою для кожного товару - наприклад, «Доставка за 1 день» або «Оптом дешевше».

Додатково:
-
Інтеграція з 1С і іншими сервісами. Обмін в режимі реального часу, передача цін і залишків. Інтеграція з сервісами електронної комерції Google і Яндекс для глибокого аналізу поведінки користувачів.
-
Просте управління. Працювати з інтернет-магазином на основі «Аспро: Оптимус» легко - інтерфейс зрозумілий. Однак процес став ще простішим завдяки документації та базі знань за рішенням, яка буде постійно поповнюватися.