+38 032 242-80-01
+38 044 492-20-10
+38 067 242-03-62
+38 050 242-00-60
+38 057 728-48-00
Замовити дзвінок
Львів, вул. Антоновича 102В
Войти
Компанія Auspex
Компанія
  • Про компанію
  • Наші сертифікати
  • Відгуки
  • Вакансії
Продукти
  • Бітрікс24
  • Бітрікс: Управління сайтом
  • Готові рішення
    • Інтернет-магазини
    • Корпоративні сайти
Послуги
  • Впроваджуємо
    • CRM Бітрікс24
  • Проводимо аудит
    • Аудит CRM-системи
  • Інтеграція з ІС
    • Налаштовуємо інтеграцію та обмін даними з 1С
  • Розробляємо
    • Корпоративні сайти
    • Інтернет-магазини
  • Адміністрування сайтів та серверів
    • Адмініструємо сайти та сервери
Навчальні курси
Проекти
  • CRM Бітрікс24
Новини
  • Блог
Партнерство
Додатки
Контакти
Ще
    Компанія Auspex
    Компанія
    • Про компанію
    • Наші сертифікати
    • Відгуки
    • Вакансії
    Продукти
    • Бітрікс24
    • Бітрікс: Управління сайтом
    • Готові рішення
      • Інтернет-магазини
      • Корпоративні сайти
    Послуги
    • Впроваджуємо
      • CRM Бітрікс24
    • Проводимо аудит
      • Аудит CRM-системи
    • Інтеграція з ІС
      • Налаштовуємо інтеграцію та обмін даними з 1С
    • Розробляємо
      • Корпоративні сайти
      • Інтернет-магазини
    • Адміністрування сайтів та серверів
      • Адмініструємо сайти та сервери
    Навчальні курси
    Проекти
    • CRM Бітрікс24
    Новини
    • Блог
    Партнерство
    Додатки
    Контакти
    Ще
      Результати дослідження ринку CRM в Україні
      0
      • Компанія
        • Назад
        • Компанія
        • Про компанію
        • Наші сертифікати
        • Відгуки
        • Вакансії
      • Продукти
        • Назад
        • Продукти
        • Бітрікс24
        • Бітрікс: Управління сайтом
        • Готові рішення
          • Назад
          • Готові рішення
          • Інтернет-магазини
          • Корпоративні сайти
      • Послуги
        • Назад
        • Послуги
        • Впроваджуємо
          • Назад
          • Впроваджуємо
          • CRM Бітрікс24
        • Проводимо аудит
          • Назад
          • Проводимо аудит
          • Аудит CRM-системи
        • Інтеграція з ІС
          • Назад
          • Інтеграція з ІС
          • Налаштовуємо інтеграцію та обмін даними з 1С
        • Розробляємо
          • Назад
          • Розробляємо
          • Корпоративні сайти
          • Інтернет-магазини
        • Адміністрування сайтів та серверів
          • Назад
          • Адміністрування сайтів та серверів
          • Адмініструємо сайти та сервери
      • Навчальні курси
      • Проекти
        • Назад
        • Проекти
        • CRM Бітрікс24
      • Новини
        • Назад
        • Новини
        • Блог
      • Партнерство
      • Додатки
      • Контакти
      • Личный кабинет
      • Корзина0
      • +38 032 242-80-01
        • Назад
        • Обратная связь
        • +38 032 242-80-01
        • +38 044 492-20-10
        • +38 067 242-03-62
        • +38 050 242-00-60
        • +38 057 728-48-00
        • Замовити дзвінок
      Будьте на связи
      Львів, вул. Антоновича 102В
      info@auspex.company
      • Facebook
      • Twitter
      • Instagram
      • Telegram
      • YouTube
      • Google Plus

      Результати дослідження ринку CRM в Україні

      • Головна
      • Блог
      • Результати дослідження ринку CRM в Україні
      Про те як українські підприємці ставляться до автоматизації бізнесу та як обирають CRM-систему - читайте у статті                                           

      Переваги використання СRM-систем на перший погляд очевидні: окрім зменшення кількості рутинної роботи та зручність контролю над бізнесом, вони дозволяють в рази збільшити дохід підприємства за рахунок оптимізації продажів.

      Для багатьох українських підприємців CRM - поки що, незнайомий термін. За даними дослідження компанії Бітрікс24 Україна, 68% українських компаній не працюють з такими системами та не планують вкладати гроші в їх впровадження. 

      66d2fa2e41.jpg

      Для рутинної роботи й надалі використовується Excel (зокрема для ведення клієнтської бази), 1С (для бухгалтерського обліку), M. E. Doc, офісні програми та паперова звітність.

      d1d3caa57d.jpg


      Згідно з результатами дослідження зі 1009 компаній у сфері великого, малого та середнього бізнесу, 68% опитаних підприємців не знають та ніколи не чули про CRM-систему. При цьому, 86% заявили, що у найближчий рік не планують витрачати ресурси на впровадження. Лише 6% підприємців працюють з СRM-системою. 

      8ffbafbac8.jpg

      Основними гравцями на ринку CRM-систем України є Бітрікс24 - його використовують 26% компаній, Terrasoft – 15% та AmoCRM – 9% Наступні місця у рейтингу між собою ділять Salesforce, Zoho та OneBox.

      52ae6d27c0.jpg


      Основні причини впровадження

      Дослідження показують, що основними причинами, згідно з якими підприємці бажають впровадити систему є зручність ведення клієнтської бази та можливість керувати процесом продажів. 24% опитаних не вимагають від своїх співробітників вести загальну базу клієнтів. 

      b7767231b2.jpg

      «У кожного консультанта в комп’ютері були окремі файли у форматі Excel, які в результаті об’єднувались в один при кожній поїздці. При цьому частина даних могла втратитись, а інша – переплутатись з іншими. Менеджерам доводилось дзвонити до клієнтів по декілька разів для того, аби уточнити інформацію про оплату туру, наявність віз та інших документів. Окрім того, клієнти, що не обрали тур, а лише консультувались з приводу поїздок, залишались без подальшої уваги з боку консультантів центру» - приблизно так виглядало ведення клієнтської бази у Паломницькому центрі «Рафаїл». При цьому, файли у форматі Excel жодним чином не захищені від втрати, а накопичення великої кількості коментарів та полів в таблиці робить неможливим адекватну та швидку роботу з базою.

      65% опитаних компаній заявили, що основна причина впровадження CRM-системи це зростання кількості клієнтів. Менеджери перестають справлятися із навантаженням і починають забувати дзвонити клієнтам. Тому компанії починають шукати інструменти, щоб спочатку оптимізувати внутрішні процеси, а потім вже будувати роботу по утриманню теперішній клієнтів. 36% опитаних заявили, що менеджери забувають дзвонити клієнтам в обумовлений час, 30% не знають на якій стадії знаходяться угоди, 24 % - стурбовані втратою даних клієнта та часом, що затрачається на рутинну роботу, 20% підприємців вважають, що для зручності бажано мати усю історію спілкування з клієнтом у швидкому доступі. Всі ці показники гальмують ефективність роботи менеджерів. Відтак, негативно впливають на загальний прибуток підприємства.

      5d099c3f4c.jpg

      Очікування від системи

      Оскільки основна причина впровадження - зручність у веденні клієнтської бази, 77% респондентів очікують, що системи повинні зберігати інформацію про клієнта, його угоди та вподобання в одному місці, що на їхню думку, призведе до покращення роботи менеджерів. 64% опитаних хочуть, щоб система автоматично нагадувала про угоди та завдання. 56% респондентів неабияк стурбовані тим, що третина клієнтських звернень просто губиться, при цьому немає значення з якого каналу надходять звернення (телефон, електронна пошта, сайт, тощо).

      55% підприємців за допомогою системи бажають відстежувати ключові бізнес-показники, такі як кількість укладених/відкладених угод, кількість закритих проектів, клієнтів, тощо.
      80% опитаних відзначають, що система повинна бути максимально проста у використанні, легка у впроваджені та працівники зможуть її освоїти без особливих затрат. Для 27% опитаних важливим моментом є наявність технічної підтримки та можливість навчання як користуватись системою.

      feed719db3.jpg

      Цікаво, що авторитет компанії-розробника не настільки важливий. Лише 8% компаній будуть звертати увагу на відгуки про розробника.

      69% опитаних заявили, що відділ продажів - це найактивніші користувачі CRM у їхніх компаніях, тому що вони безпосередньо працюють із базою клієнтів, фіксують усі взаємини та відстежують продажі.

      На другому місці - відділ фінансів і бухгалтерського обліку- 57%, так як їм потрібен доступ до юридичних даних і контрактів із клієнтами, які зберігаються у CRM. Третє місце ділять підтримка клієнтів - 52% і маркетинг - 51% для відстеження рекламних кампаній, поведінки клієнтів, вивчення запитів і швидкості обслуговування.

      5f282e24ba.jpg

      Результати провадження

      Половина опитаних заявили про суттєве покращення роботи компанії, інша половина заявила, що покращення таки мало місце, проте масштабних змін вони поки, що не спостерігають. Лише 6% опитаних визнали, що після впровадження все залишилось без змін.

      9b497a4881.jpg

      66% респондентів відзначають, що саме керівники середньої ланки отримують істотне полегшення в робочому процесі, коли встановлена СRM-система.
      На другому місці (62%) найвища ланка і лише 38% відзначають рядовий персонал.
        
      Фактори зростання якості бізнесу після впровадження це - зростання загальної організованості бізнесу, контроль над роботою співробітників, зменшення часу на контроль процесу продажів, їх зростання, підвищення рівня лояльності клієнтів, збільшення клієнтської бази та активізація продажів.

      1823c27380.jpg

      За матеріалами дослідження  Бітрікс24 Україна.

      Поділитися
      Назад до списку
      • Коментарі
      Загрузка коментарів...
      Категории
      • Бізнес-поради7
      • Додатки від компанії Auspex2
      • Електронна комерція4
      • Збільшення продажів3
      • Керування проектами2
      • Новинки у Бітрікс2432
      Это интересно
      • Де взяти UTM-мітки та як їх використовувати?
        Де взяти UTM-мітки та як їх використовувати?
        21 вересня 2017
      •  10 корисних фільмів про маркетинг і рекламу
        10 корисних фільмів про маркетинг і рекламу
        13 вересня 2017
      • Краще менше та краще - про точки контакту з клієнтом для нового бізнесу
        Краще менше та краще - про точки контакту з клієнтом для нового бізнесу
        29 серпня 2017
      • 5 правил налаштування онлайн-консультанта для інтернет-магазина
        5 правил налаштування онлайн-консультанта для інтернет-магазина
        22 червня 2017
      • 8 способів збільшити продуктивність сайта з "Бітрікс: Управління сайтом"
        8 способів збільшити продуктивність сайта з "Бітрікс: Управління сайтом"
        22 червня 2017
      • Що враховувати, якщо ви зібралися зробити в своєму магазині найнижчі ціни в місті
        Що враховувати, якщо ви зібралися зробити в своєму магазині найнижчі ціни в місті
        22 червня 2017
      Хмара тегів
      CRM Бітрікс24
      Підпишись на нашу розсилку та  отримуй корисну інформацію!
      Компанія
      Про компанію
      Наші сертифікати
      Відгуки
      Вакансії
      Продукти
      Бітрікс24
      Бітрікс: Управління сайтом
      Готові рішення
      Послуги
      Впроваджуємо
      Проводимо аудит
      Інтеграція з ІС
      Розробляємо
      Адміністрування сайтів та серверів
      Наші контакти


      +З8 (032) 242-80-01
      info@auspex.company
      Львів, вул. Антоновича 102В
      © 2023 Всі права захищені.
      Версия для печати
      Ми у соціальних мережах
      • Facebook
      • Twitter
      • Instagram
      • Telegram
      • YouTube
      • Google Plus
      • linkedin
      0

      Корзина

      Ваша корзина пуста

      Исправить это просто: выберите в каталоге интересующий товар и нажмите кнопку «В корзину»
      В каталог