+38 032 242-80-01
+38 044 492-20-10
+38 067 242-03-62
+38 050 242-00-60
+38 057 728-48-00
Замовити дзвінок
Львів, вул. Антоновича 102В
Войти
Компанія Auspex
Компанія
  • Про компанію
  • Наші сертифікати
  • Відгуки
  • Вакансії
Продукти
  • Бітрікс24
  • Бітрікс: Управління сайтом
  • Готові рішення
    • Інтернет-магазини
    • Корпоративні сайти
Послуги
  • Впроваджуємо
    • CRM Бітрікс24
  • Проводимо аудит
    • Аудит CRM-системи
  • Інтеграція з ІС
    • Налаштовуємо інтеграцію та обмін даними з 1С
  • Розробляємо
    • Корпоративні сайти
    • Інтернет-магазини
  • Адміністрування сайтів та серверів
    • Адмініструємо сайти та сервери
Навчальні курси
Проекти
  • CRM Бітрікс24
Новини
  • Блог
Партнерство
Додатки
Контакти
Ще
    Компанія Auspex
    Компанія
    • Про компанію
    • Наші сертифікати
    • Відгуки
    • Вакансії
    Продукти
    • Бітрікс24
    • Бітрікс: Управління сайтом
    • Готові рішення
      • Інтернет-магазини
      • Корпоративні сайти
    Послуги
    • Впроваджуємо
      • CRM Бітрікс24
    • Проводимо аудит
      • Аудит CRM-системи
    • Інтеграція з ІС
      • Налаштовуємо інтеграцію та обмін даними з 1С
    • Розробляємо
      • Корпоративні сайти
      • Інтернет-магазини
    • Адміністрування сайтів та серверів
      • Адмініструємо сайти та сервери
    Навчальні курси
    Проекти
    • CRM Бітрікс24
    Новини
    • Блог
    Партнерство
    Додатки
    Контакти
    Ще
      Краще менше та краще - про точки контакту з клієнтом для нового бізнесу
      0
      • Компанія
        • Назад
        • Компанія
        • Про компанію
        • Наші сертифікати
        • Відгуки
        • Вакансії
      • Продукти
        • Назад
        • Продукти
        • Бітрікс24
        • Бітрікс: Управління сайтом
        • Готові рішення
          • Назад
          • Готові рішення
          • Інтернет-магазини
          • Корпоративні сайти
      • Послуги
        • Назад
        • Послуги
        • Впроваджуємо
          • Назад
          • Впроваджуємо
          • CRM Бітрікс24
        • Проводимо аудит
          • Назад
          • Проводимо аудит
          • Аудит CRM-системи
        • Інтеграція з ІС
          • Назад
          • Інтеграція з ІС
          • Налаштовуємо інтеграцію та обмін даними з 1С
        • Розробляємо
          • Назад
          • Розробляємо
          • Корпоративні сайти
          • Інтернет-магазини
        • Адміністрування сайтів та серверів
          • Назад
          • Адміністрування сайтів та серверів
          • Адмініструємо сайти та сервери
      • Навчальні курси
      • Проекти
        • Назад
        • Проекти
        • CRM Бітрікс24
      • Новини
        • Назад
        • Новини
        • Блог
      • Партнерство
      • Додатки
      • Контакти
      • Личный кабинет
      • Корзина0
      • +38 032 242-80-01
        • Назад
        • Обратная связь
        • +38 032 242-80-01
        • +38 044 492-20-10
        • +38 067 242-03-62
        • +38 050 242-00-60
        • +38 057 728-48-00
        • Замовити дзвінок
      Будьте на связи
      Львів, вул. Антоновича 102В
      info@auspex.company
      • Facebook
      • Twitter
      • Instagram
      • Telegram
      • YouTube
      • Google Plus

      Краще менше та краще - про точки контакту з клієнтом для нового бізнесу

      • Головна
      • Блог
      • Краще менше та краще - про точки контакту з клієнтом для нового бізнесу
      29 серпня 2017 10:24
      // Бізнес-поради
      Краще менше та краще - про точки контакту з клієнтом для нового бізнесу
      Ви запускаєте новий продукт - і хочеться розповісти про нього всім! І щоб відразу все купили. На жаль, так не робиться. Кожен контакт коштує грошей, і щоб вони не закінчились занадто швидко, точки контакту потрібно обмежити - вибрати найперспективніші. Інакше бюджет, любовно виділений на просування, піде даремно.
      Що таке точка контакту

      Точка контакту - це момент взаємодії вашого бренду з клієнтом в певних обставинах. Ці точки є в вашому бізнесі незалежно від того, знаєте ви про них чи ні. Це відвідування вашого магазину, читання розсилки, відгуків і порада друга звернутися саме до вас.
      Можна сказати, що точка контакту - це поєднання 3 елементів:

      20526378_1998492653711859_6834128059851410502_n.png

      Якщо всі елементи обрані і реалізовані правильно, точка контакту стане початком шляху, який в підсумку призведе до продажу. Про те, як знайти і зробити свої точки контакту корисними, ми і будемо говорити.


      Визначаємося з кількістю точок контакту


      На старті бізнесу краще сконцентруватися на 2-3 точках. Працюйте над якістю точок, а не над їх кількістю.
      Але те, що вам треба сконцентруватися на 2-3 точках, не означає, що їх у вас буде всього 2-3 штуки. Просто ці точки стануть відправними в ланцюжку.
      Шукаємо відправні і додаткові точки контакту

      Ми взяли для прикладу два різних бізнеси і підберемо для кожного кілька основних і додаткових точок контакту:
      1. Ви вирішили продавати сукні власного виробництва через Інстаграм. Назвемо приклад «Магазин».
      2. Ви відкрили автомийку в області. Назвемо приклад «Мийка».
      Є два методи підбору:
      Метод 1. Взяти приклад з успішних конкурентів

      Знаходимо успішних конкурентів і беремо у них робочі точки контакту. Для цього поставте себе на місце їх клієнтів і подивіться, як вам найпростіше з ними контактувати. Де ви бачите їх рекламу, як їх можна знайти самостійно і т.д.

      Тут є особливості:

      Вам треба знайти саме успішних конкурентів, інакше є шанс перейняти провальні точки.
      Після того як ви визначили відповідні вам точки, їх треба поліпшити. Інакше ви не зможете виділитися на тлі конкурентів.

        Для Магазину початковими точками контакту будуть:
      • Пости в стрічці людей, які підписані на сторінку магазину.
      • Репости друзів в стрічці людей, які не підписані на сторінку магазину.
      • Лайки постів цільової аудиторії і підписка на їх сторінки.
      Кожна з цих точок породжує інші точки. Щоб знайти додаткові - просто рухайтеся по ланцюжку. Якщо відправна точка - пост в соцмережі, то подумайте, як далі може розвиватися контакт з клієнтом.

        Для Мийки початковими точками контакту будуть:
      • Вивіска і / або банер на самій мийці.
      • Реклама на найближчій дорозі з вказівником на мийку.
      • Роздача листівок.
      • Видача в пошуку додатках: навігатори, 2ГІС і т.д.
      Метод 2. Пройти шлях вашого клієнта
      Уявіть себе на його місці. А ще краще - знайдіть представника вашої аудиторії і попросіть допомогти. Подумайте або запитайте, як йому найлегше взаємодіяти з вашим брендом?
      Для цього треба знайти відповіді на наступні питання:
      • Як завжди клієнт контактує з аналогічними брендами?
      • Як найзручніше клієнту отримувати інформацію від вас?
      • Як клієнт зможе вас знайти в разі потреби?
      • Де і як він може отримати інформацію про ваш бренд, в тому числі рекламу?
      Отримавши відповіді, випишіть всі точки контакту, які вийшли.

      Радимо використовувати обидва методи одночасно, щоб не пропустити що-небудь важливе.
      Про якість точок контакту: чому якість краще кількості
      Вам може здатися, що 2-3 точок контакту замало. Адже логічно: чим більше точок, тим більше продажів. Так, все вірно. Але якщо у вас буде багато точок і ви не встежите за якістю, то контактів буде багато, ось тільки продажів це вам не збільшить.
      Яку точку контакту можна вважати якісною?
      Ми вже говорили, що точка контакту складається з трьох елементів. Так ось, якісна та точка, де всі три елементи правильні.

      У нас є:

      • бренд - це ваша компанія в цілому або продукт / послуга окремо.
      • контекст - місце, обставини, причини контакту.
      • клієнт - цільова аудиторія, яка, безпосередньо, контактує.

      Розберемо на наших прикладах.

      Для Магазину візьмемо точку контакту - пост в стрічці передплатника
      • бренд - магазин суконь
      • контекст - пост з фотографією теплої сукні взимку
      • клієнт - жінки 20-35 років, користувачі Інстаграм

      Для Мийки візьмемо точку контакту - роздача листівок:
      • бренд - мийка
      • контекст - роздача листівок перед входом на парковку ТЦ
      • клієнт - відвідувачі ТЦ, що йдуть на парковку.
      Як можна поліпшити якість точок контакту?
      Над якістю всіх точок контакту треба безперервно працювати. Кожне торкання з вашим брендом повинно бути комфортним і приємним клієнту. Якщо ваша точка контакту - сайт, Ви можете зробити його зрозумілим і зручним. Якщо точка контакту - холодні дзвінки, менеджер повинен вміти зацікавити клієнта з перших слів.

      Мета - довести головні точки дотику до досконалості.

      Якщо ви користуєтеся CRM, працювати над якістю точок контакту буде легше. Ми вже писали на Ви можете аналізувати невдалі угоди, працювати з запереченнями і клієнтами, які довго думають. Ви здивуєтеся, але навіть відмова може стати початком цікавих відносин з клієнтом.

      Як можна поліпшити точки контакту з наших прикладів.
      Для Магазину:
      • Пост в стрічці - робити фотографії суконь більш якісними, в описі давати детальну інформацію. Зробити розшифровку розмірного ряду і т.д.
      • Спілкування з менеджером - зробити відповідь на запит швидшою, допомагати підібрати правильний розмір і т.д.
      Для Мийки:
      • Вказівник на дорозі - зробити помітнішим, більшим. Якщо мийку відразу не видно, то додати вказівники на всьому шляху. Клієнт повинен просто знаходити її.
      • Листівки - зробити текст листівки продаючим, розмістити на ній ціни, вказати ваші відмінності і т.д. Роздавати в місцях проживання ЦА: парковки ТЦ і магазини.
      Мої точки контакту майже ідеальні, що робити далі?
      • А тепер їх потрібно розширювати. Це можна робити за рахунок розширення контексту або цільової аудиторії.
      • Розширення контексту - масштабувати наявний контекст або додавати кардинально новий.
      • Розширення групи ЦА - додаєте нових клієнтів до ЦА, з якими раніше не працювали.
      Для Магазину:
      • Розширення контексту - замовлення рекламних постів у популярних блогерів.
      • Розширення груп ЦА - продаж суконь не тільки для одного міста, але й для передмістя.
      • Можна також розширити сам продукт - додати в колекції сукні для дівчаток.
      Для Мийки:
      • Розширення контексту - роздача листівок в нових місцях, установка додаткового рекламного вказівника на більшій відстані.
      • Розширення груп ЦА - укласти договір на мийку з таксі.
      • Так поступово система взаємодії з клієнтами знайде усталений вигляд. Після цього треба почати додавати нові точки контакту і доводити вже їх до досконалості. Потім ще і ще. Процес не повинен зупинятися ніколи.
      Установление-контакта-с-клиентом-Артем-Шинкарук.jpg

      А які точки контакту з клієнтами у вашого бізнесу? Розкажіть про найефективніші, на вашу думку, в коментарях. Обмін ідеями точок контакту оголошується відкритим!

      Першоджерело:https://spark.ru/startup/bitrix24/blog/29103/luchshe-menshe-da-luchshe-o-tochkah-kontakta-s-klientom...

      Поділитися
      Назад до списку
      • Коментарі
      Загрузка коментарів...
      Категории
      • Бізнес-поради7
      • Додатки від компанії Auspex2
      • Електронна комерція4
      • Збільшення продажів3
      • Керування проектами2
      • Новинки у Бітрікс2432
      Это интересно
      • Де взяти UTM-мітки та як їх використовувати?
        Де взяти UTM-мітки та як їх використовувати?
        21 вересня 2017
      •  10 корисних фільмів про маркетинг і рекламу
        10 корисних фільмів про маркетинг і рекламу
        13 вересня 2017
      • 5 правил налаштування онлайн-консультанта для інтернет-магазина
        5 правил налаштування онлайн-консультанта для інтернет-магазина
        22 червня 2017
      • 8 способів збільшити продуктивність сайта з "Бітрікс: Управління сайтом"
        8 способів збільшити продуктивність сайта з "Бітрікс: Управління сайтом"
        22 червня 2017
      • Що враховувати, якщо ви зібралися зробити в своєму магазині найнижчі ціни в місті
        Що враховувати, якщо ви зібралися зробити в своєму магазині найнижчі ціни в місті
        22 червня 2017
      • Результати дослідження ринку CRM в Україні
        Результати дослідження ринку CRM в Україні
      Хмара тегів
      CRM Бітрікс24
      Підпишись на нашу розсилку та  отримуй корисну інформацію!
      Компанія
      Про компанію
      Наші сертифікати
      Відгуки
      Вакансії
      Продукти
      Бітрікс24
      Бітрікс: Управління сайтом
      Готові рішення
      Послуги
      Впроваджуємо
      Проводимо аудит
      Інтеграція з ІС
      Розробляємо
      Адміністрування сайтів та серверів
      Наші контакти


      +З8 (032) 242-80-01
      info@auspex.company
      Львів, вул. Антоновича 102В
      © 2023 Всі права захищені.
      Версия для печати
      Ми у соціальних мережах
      • Facebook
      • Twitter
      • Instagram
      • Telegram
      • YouTube
      • Google Plus
      • linkedin
      0

      Корзина

      Ваша корзина пуста

      Исправить это просто: выберите в каталоге интересующий товар и нажмите кнопку «В корзину»
      В каталог