Де взяти UTM-мітки та як їх використовувати?
21 вересня 2017 18:00
// Бізнес-поради
UTM-мітки - це спеціальний інструмент для відстеження різних параметрів рекламних кампаній.
Наприклад, за цими мітками можна визначити сайти, з яких надходить найбільша частина рекламного трафіку. Побачити, за якими ключовими словами було показано оголошення або де саме на сайті воно знаходилося.
Виглядають UTM-мітки як невеликі фрагменти коду в URL - адресному рядку сайту.
Якщо ви вже працювали в якійсь системі веб-аналітики (наприклад, Яндекс.Метрика або Google Analitics), то ви знаєте про них. Але для цілей CRM нам не потрібен весь великий інструментарій аналітики, ми скористаємося лише деякими простими можливостями.
Наприклад, ми можемо відфільтрувати всі ліди, отримані через CRM-форму на сайті, куди вони прийшли через банер рекламної кампанії під назвою sale, запущеної в google. І порівнюючи з іншими джерелами надходження лідів ми зрозуміємо, який спосіб залучення лідів найбільш успішний.
Ви можете проставляти UTM-мітки самостійно або ж скористатися спеціальними програмами.
Де знаходяться UTM-мітки, як вони передаються в CRM і як їх можна використовувати - дивіться в невеликому відео
- Коментарі
Загрузка коментарів...