У цій статті ми поділимося з вами фільмами, які будуть цікаві маркетологам та креативщикам. Поспостерігайте за прийомами маркетингу, PR і реклами в кінострічках, можливо, це надихне вас на свіжі ідеї.
1. Сімейка Джонсів (The Joneses), 2010 рік
Фільм про техніку непрямого маркетингу і «живої» реклами. Можна і зараз помітити, як блогери демонструють своє ідеальне життя, як би ненав'язливо рекламуючи бренди і заробляючи на цьому. Але вони залишаються в соцмережах, а тут кіно про сім'ю в реальному житті. У «Сімейці Джонсів» показано все, що приховано за маркетингом.Ідея фільму в тому, що якщо ти подобаєшся людям, то вони захочуть бути схожими на тебе і купувати такі ж речі. У героїв все життя - вдалий маркетинговий хід. Тому влаштовуйтеся зручніше і спостерігайте за прийомами партизанського маркетингу. І, звичайно ж, не спокушайтеся щодо тих, хто живе краще вас - це дійсно тільки так здається.
2. Божевільні люди (Crazy People), 1990 год
Всі погодяться з тим, що рекламу створюють неординарні люди, а чесну рекламу роблять тільки божевільні. У цьому твердженні криється основна ідея фільму «Божевільні люди». Головному герою - автору рекламних меседжів набридло постійно брехати споживачам. Він вирішує боротися за правду і починає писати чесні слогани, які, до слова, добре піднімають продажі.Що сталося в рекламному агентстві з її кращим менеджером - дізнаєтеся, коли подивитеся. Фільм корисний всім генераторам ідей, рекламщикам і маркетологам - ви знайдете багато відмінних прикладів створення рекламних оголошень.
3. 99 франків (99 Francs), 2007 рік
Фільм легендарний. Він дійсно про рекламу і PR, точніше, про їх найцинічніши прояв. Якщо вам хочеться відкрити завісу реклами та дізнатися, як створюються ролики - цей фільм обов'язковий до перегляду.Стрічку знімали за однойменним романом Фредеріка Бегбедера. У центрі сюжету - історія співробітника великого рекламного агентства. Октав - талановитий, саркастичний креативщик, у якого все є і нічого вже не приносить задоволення. Він вважає світ продажним, а людина для нього звичайний продукт споживання. У фільмі засуджується весь сучасний рекламний бізнес - дуже цікаво зазирнути в цей світ зсередини.
4. Найбільший фільм з усіх коли-небудь проданих (The Greatest Movie Ever Sold), 2011 рік
Ідея документального фільму в тому, що стандартні 30-секундні рекламні ролики вже не працюють. Люди їх не оглядають до кінця, тому бренди інтегрувалися в кіно і популярні ТВ-передачі.У фільмі розповідається про нейромаркетінг, просуванні брендів і про всі хитрощі продакт-плейсменту. У зйомках засвітилися Дональд Трамп, Квентін Тарантіно, Пітер Берг і інші знаменитості. Дуже цінний матеріал для вивчення маркетингу і реклами в мас-медіа.
5. Тут палять (Thank You for Smoking), 2005 рік
Складне завдання для маркетолога - рекламувати те, що засуджується людством. Головний герой Нік працює тютюновим лобістом, і прекрасно справляється із завданням - переконує людей в користь паління, просуває сигарети і приносить мільйони своєї компанії.У кіно показані техніки ведення переговорів, маркетингу і продажів - можна дивитися і вчитися. В інтернеті вже повно роликів, де на уривках з фільму бізнес-тренери розкривають секрети успішного спору і маніпуляції людьми
6. Сироп (Syrop), 2012 год
На одній ідеї далеко не заїдеш, яка б геніальна вона не була. На ідеях народжується мистецтво, а на продажах маркетинг. Одні вміють придумувати, а інші просувати. Фільм про те, як дорого продати себе і свою ідею, створити привабливий імідж і боротися з конкурентами.
Молода людина на ім'я Скат якраз відноситься до категорії людей, які вміють генерувати ідеї, але погано орієнтуються в жорсткому маркетинговому бізнесі. Кіно можна розбирати на цитати для допомоги по вивченню реклами, іміджмейкінгу та PR. Ще у фільмі показуються помилки, на яких слід повчитися новачкам.
7. Generation П, 2011 год
Фільм знятий за романом Віктора Пелевіна з тією ж назвою. Головний герой Вавилен Татарський працює копірайтером і придумує рекламні слогани для популярних брендів, надихаючись ідеями Заходу. Основна тема - вплив реклами і маркетингу на людину. У фільмі багато рекламних пародій, психоделічних сюжетів і гри з брендами. Реклама на межі людського абсурду. Думаю, фільм буде цікавий маркетологам будь-якого рівня.
8. Віктор Фогель - король реклами (Viktor Vogel - Commercial Man), 2001 рік
Фільм про те, як розробити рекламну кампанію для великого концерну, якщо немає досвіду, а за плечима лише пара провалених проектів. Головний герой повинен якось викрутитися і придумати ідею для нової реклами Opel.Картина зовсім голлівудська і місцями навіть аматорська, але дуже вже цікава в плані креативних ідей і нестандартних підходів до справи. Додатковий бонус: гра Чулпан Хаматової в головній ролі. Ось кого точно не очікуєш побачити в німецькому кіно.
9. Чеська мрія (Český sen), 2004 рік
«Чеська мрія» - дипломна робота двох студентів про рекламному просуванні гіпермаркету, якого насправді не існує. У фільмі показані всі способи залучення покупців - листівки, оголошення в газетах, інтернет-сторінки і реклама на білбордах.
Хлопці замовили рекламну кампанію у відомому агентстві, поставили фасад на місці фіктивного гіпермаркету і оголосили про відкриття магазину з рекордно низькими цінами. В результаті прийшли понад 3 000 осіб. Подивіться, як проходила кампанія і як люди сприйняли обман