Сценарії інтеграції з телефонією
- при надходженні вхідного дзвінка проводиться пошук відповідального оператора в СRМ. Якщо оператор не відповідає на виклик, дзвінок йде далі по діалплану або переадресується на мобільний телефон співробітника;
- якщо номер телефону не знайдений в СRМ, лід створюється автоматично;
- картка дзвінка відкривається автоматично, до підняття трубки; якщо оператор не відповідає на виклик, картка згортається;
- після розмови для ліда, контакту або компанії створюється подія з інформацією про дзвінок (тип, тривалість, ім'я оператора) і записом розмови, яку можна прослухати не покидаючи сторінку CRM;
- користувач має можливість ініціювати виклик, клікнувши на номер в CRM (Click to Call) або набравши його в інтерфейсі номеронабирача Бітрікс24;
Підтримується функція замовлення зворотного дзвінка з сайту через віджет Бітрікс24.
Переваги використання:
Швидкість роботи: за рахунок оптимізації алгоритму інтеграції з'єднання з абонентом відбувається максимально швидко.
Надійність: навіть якщо інтеграція відмовить, телефонія продовжить працювати без перебоїв.
Простота: вам буде потрібно всього кілька хвилин, щоб встановити і налаштувати застосунок у візуальному графічному інтерфейсі.
Зручність: вам не знадобиться ніяких зайвих програм та інструментів, тільки телефон (софтфон) і браузер.
Гнучкість: ви зможете керувати маршрутизацією викликів так, як забажаєте.
Функціональність: це не тільки конектор, а й цілий набір бізнес-інструментів для роботи з телефонією в CRM.